Etiquetas

sábado, 14 de enero de 2012

En memoria de Alberto Asencio Gonzalvez


Alberto me mira sonriendo
desde el pasado, desde la memoria.

Alberto de los Ángeles, me recordaba
a aquellas personas que nacieron con
un objetivo claro, vivir la vida,
luchar por ella, amarla.
Me recordaba a esas personas
que no se dejan vencer, que
pelean su último aliento en
conseguir lo que se proponen,
que revocaban lo que el destino
les había impuesto.

Alberto Asencio me enseñaba a no
distinguir entre amigos y enemigos,
a quererlos a todos por igual, y
hacer de ese pequeño mundo interior
algo mucho más grande.

Alberto me enseñaba a ser
lo que soy, a llevar este nombre
con dignidad y honor, a saber
que por muchas penurias
que puedas pasar, sonreír
es la medicina que te puede
curar.


Alberto em mira somrient
des del passat, des de la memòria.

Alberto dels Ángeles, em recordava
a aquelles persones que van nàixer amb
un objectiu clar, viure la vida,
lluitar per ella, amar-la.
Em recordava a eixes persones
que no es deixen véncer,
que barallen el seu últim alé
a aconseguir el que es proposen,
que revocaven el que el destí
els havia imposat.

Alberto Asencio m'ensenyava
a no distingir entre amics i enemics,
a voler-los a tots per igual,
i fer d'eixe xicotet món interior
quelcom molt més gran.

Alberto m'ensenyava a ser
el que sóc, a portar este nom
amb dignitat i honor, a saber
que per moltes penúries que
pugues passar, somriure
és la medicina que et pot
curar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario